Podići nivo kvaliteta usluga i omogućiti
korisnicima nove kanale za rezervaciju i
kupovinu karata.
Podići nivo kvaliteta usluga i omogućiti
korisnicima nove kanale za rezervaciju i
kupovinu karata.
Jedinstveni sistem za prodaju i rezervaciju
karata za domaći i međunarodni prijevoz.
Modernizovano poslovanje, brže i
jednostavnije korištenje usluga prijevoza.
HŽ Putnički prijevoz prilagodio je način poslovanja dinamičnim potrebama svojih korisnika i rastućem trendu korištenja Interneta kao prodajnog kanala u željezničkom prijevozu. Uvođenjem informacijskog sistema za prodaju i rezervaciju putničkih karata kompanija je također realizovala važan preduslov za povećanje poslovnih prihoda.
HŽ Putnički prijevoz je kompanija koja obavlja javni prijevoz putnika u unutrašnjem i međunarodnom željezničkom saobraćaju. O količini putnika koji koriste usluge prijevoza vozom svjedoče brojevi od oko 5,9 miliona prodanih karata u unutrašnjem prijevozu i oko 100.000 u međunarodnom prijevozu na godišnjem nivou.
Kako bi podigla novo kvaliteta usluga i modernizovala poslovanje, kompanija je uvela nove načine prodaje, usklađene s dinamičnim potrebama korisnika i savremenim tehnologijama.
Osim na blagajnama, karte za putovanja vozom sada je moguće rezervisati i kupiti online – putem internetskog portala HŽ Putnički prijevoz te pomoću pametnog telefona. Uvedena je i prodaja karata na bezgotovinskim automatima, gdje se prijevozne karte kupuju koristeći kartični način plaćanja. Završnu fazu projekta predstavlja implementacija tzv. stabilnih terminala, te uvođenje smart kartica umjesto kartonskih iskaznica za mjesečne, višemjesečne i godišnje karte (u toku).
Osnova novih kanala prodaje je jedinstven sistem za prodaju i rezervaciju karata za domaći i međunarodni prijevoz.
Modernizirano poslovanje, brže i jednostavnije korištenje usluga prijevoza.
Projekat je za HŽ Putnički prijevoz realizovao KING ICT, u saradnji s firmama Scheidt & Bachmann GmbH iz Njemačke i Četrta pot d.o.o. iz Slovenije.